Friday, November 19, 2010

paktam wat prangai lg~~~~

hehe bc tjuk kt ats pon taw dh kn pa pktam wt..hehe tudia la pktam ni..ish3..haru snggoh..!!

pktam la ni dh ada kt hstel dh..nk smbung pprangan la katakan..hehe mgu nk mai ni pktam ada exam..final exam utk sem 4..pastu coti sminggu then msk klej blik..dh sem 5..hehe cpt snggoh masa brlalu..dlu time mla2 mai, ya Allah~~bila la n hbs sksaan ini..huhu tp tu dlu la time mla2 msk..dh la dok jauh..ank mak la ktakan..hihi eh2 btoi r..aku mmg ank mk n abah..so what??hehe dlu (time aku dk asrma SMKAK hehe) law org ckp aku ank mak ja mzti pnaih ja tlinga ni dgq..tp la ni..pnya psai kt ampa hahahhaha

rya hji thun ni cm xaya ja aku asa..maw x nya,hat mna mgsa2 bnjir kt utra nuh nk rya cmna..ngan umah pnuh klubuq,slut smpai skaki pon ada taw..tu xkra g hat aiq bah pnuh lam ruang tamu..tp psti ada hkmah d sbaliknya..Dia nk uji kta smua..sgla dgaan tu wat kta insaf n tmbh brsyukur kpd- Nya..sbaq,redha,n tadah ja..jgn rsaw..bntuan mnanti anda smua.. ;)

hmm..aku ada mslah..1 g mslah yg brat slain dsiplin aku ni..aku ni MALAIH!!ish~~!!apa ni..senayan ni exam ang taw dk pktam woi??yg ang dok kaluit g dok cangak dpn kompiter ni psaipa ha?mk ang xlrt brletiaq dh kt ang tp ang wt dek ja..haru la ang ni sorg..baloq liat!!hehe

ala........aku nk jnguk sat ja..hehe (sat la sgt kn)..jp g aku stdy la..tp snggoh la..kwn2 aku pkat stdy hbs dh..ayep dh..bawan cnfirm pnya..dok lam blik sorg2 tobat ngadap note tu..bdk2 umh ujung pon sohih dh pnya..bdk2 pmpuan lg la..aku dok kaluit rya,depa dh hbs dh 2 3 note..jenuh aku cmni..jenuh kmpoi t..sok nk exam mlm ni bru nk kaluit kelebek nota..mna nk msk lagu tu pktam oi..insap la we..

hmmmm..aku kna brubah la..xleh jd lagu ni..t dh keja t lgi la..adoi~~~

sblm aku nk bgkus lptop aku ni boh lam almari..nk blut elok2..klau dk aku kira nk bkak ja hehe..aku nk wish gdluck kpd calon2 SPM & STPM 2010,trutamanya kpd someone yg tlh hdir lam idop aku slma ni..yg bg aku smgt utk aku trus stdy..hehe gdluck taw syg..i taw u can do it..do da besh k dear..i exam srntak ngan u taw..hehe

kpd kwn2 yg bca apa yg aku mrapu ni..aku hrap ampa doakn la agr kmi smua yg akan hdapi exam ni spaya dpt jwb ngan tnang & tip top..huhu aku hrap agr smua brjya lam bdang yg dceburi..salam kjayaan dri aku..once again, gdluck to all..;)

engat psan pktam..eppy always, jgn jd cekelat angin ckop~~~~

No comments:

Post a Comment